Tuinfeest

Promovendum ervaringen

In totaal vind je hier ruim 32.000 ervaringen:

 

  • van huidige klanten (op het moment van delen)
  • zonder aanstootgevend taalgebruik
  • passend binnen ons reviewbeleid

Ook klant bij Promovendum?

Deel jouw ervaring

8,4

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Alle reviews

Heel positief

Jan uit Ede, 3 mei 2024

Net gesprek gehad. Weer eens iemand gesproken, die rustig alles doorneemt en weet waar hij het over heeft.

Anita uit De Goorn, 3 mei 2024

super geholpen
5 sterren

Roy uit Schin op Geul, 3 mei 2024

Snelle geregeld, goede hulp

Simon uit Horst, 3 mei 2024

zeer tevreden over vlotte en correcte afhandeling

Ed uit Groessen, 3 mei 2024

Fijne hulp en alles snel en goed geregeld!

Esther uit Bennebroek, 3 mei 2024

Uiterst teleurstellend !!!

Dochter op dansles per ongeluk een onderdeel van de radio installatie kapot gemaakt.
Meerdere malen contact zowel telefonisch als per mail en dan krijg je als reactie dat sport en spel is uitgesloten!
Dan ga je echt afvragen waarvoor je premie betaald!

Laura uit Brummen, 3 mei 2024

Bedankt dat je je ervaring met ons hebt gedeeld. We begrijpen dat dit teleurstellend voor je is. Onze excuses voor het ongemak. Een van onze Schadebehandelaars zal binnenkort contact met je opnemen om dit te bespreken en te kijken hoe we je kunnen helpen.

Vriendelijke groet, Promovendum - 3 mei 2024

Schade aan camper opgelopen tijdens rondreis in Spanje. Door verhuurder Iberocamper netjes afgewikkeld en vervolgens resterend schadebedrag nagenoeg uitgekeerd door Promovendum. Zo valt de ‘pijn’ uiteindelijk alles mee. Top!

Peter uit Moerkapelle, 3 mei 2024

Nette service en alles was snel geregeld. Ik kon ook makkelijk mijn vragen meteen stellen. En extra geld bespaard dit jaar volledig in lijn met de radio reclames voor Promovendum.

Paulien uit Hoofddorp, 3 mei 2024

Fijne service. De medewerkers van Promovendum is telefonisch heel goed bereikbaar en ze handelen de zaken af op een effectieve manier. Zeer tevreden.

Iskandar uit Tilburg, 3 mei 2024

Ik ben prima geholpen door een medewerkster bij mijn autoschade

Roeline uit Heerenveen, 2 mei 2024

Zeer fijne en soepele afhandeling van een ongelukkige schade. Zeer tevreden

Gerard uit Zaltbommel , 2 mei 2024

Tot nu prima ervaring….ik hoop dat dit zo blijft. Na teleurstellende ervaring bij Voogd en Voogd/Zeeuw&Zeeuw verzekeringen nog even ‘voorzichtig’..helaas gaan we het pas merken als ik een van de adviseurs en de verzekeringen nodig heb….
Ik zal u het t.z.t. laten weten….

Juhn uit Den Haag, 2 mei 2024

Wat fijn om te lezen dat je tot nu toe een prima ervaring hebt gehad! We begrijpen je voorzichtigheid na eerdere teleurstellingen. We zullen ons best blijven doen om je vertrouwen te behouden. Als je ons nodig hebt, staan we voor je klaar. Laat het ons gerust weten als er iets is!

Vriendelijke groet, Promovendum - 2 mei 2024

Prima afhandeling van de geringe schade die ik aan mijn auto had.

Jan uit Leidschendam, 2 mei 2024

Leuk gesprek met de Verzekeringsadviseur, geïnteresseerd en behulpzaam. Kennis van zaken. Ik ga zeker hem bellen mocht het nodig zijn. Een 10!

Marc uit Amersfoort , 2 mei 2024

Ik werd prima te woord gestaan en mijn vragen werden uitstekend en op een snelle en efficiente manier beantwoord.

Willem uit 's-Gravenzande, 2 mei 2024

Erg vriendelijk geholpen.

Jan uit Goor, 2 mei 2024

Is ronduit slecht. Voor de eerste keer "schade" gehad. De menselijke maat is ver te zoeken. Zelfs bij een overlijden in de familie wordt er nog getwijfeld of er sprake is van schade door een uitgestelde reis terwijl de overlijdensakte, rouwkaart, kosten omzetten tickets e.d. zijn overlegd .

je kan beter bij Unive iets meer per maand betalen, dan weet je tenminste dat je correct én als mens behandeld wordt.

w uit Spakenburg, 2 mei 2024

Bedankt voor het delen van jouw ervaring met ons. We vinden het jammer om te lezen dat jouw schadeafhandeling niet positief is verlopen, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Een van onze schadebehandelaars zal contact met je opnemen om deze kwestie te bespreken en eventuele vragen te beantwoorden.

Vriendelijke groet, Promovendum - 2 mei 2024

Tevreden

Joost uit Eindhoven , 2 mei 2024

Promovendum is goed bereikbaar en je wordt snel en vakkundig geïnformeerd. Mijn schade loopt nog, maar ik word goed op de hoogte gehouden.

Marlie uit Hoogeloon, 2 mei 2024

Snelle, duidelijke reactie! Heel fijn, daar hou ik van!

Rob uit Almere, 2 mei 2024

Prettig te woord gestaan en duidelijke uitleg gekregen.

JH uit Paterswolde, 2 mei 2024

Snel en goed geregeld.

Herman uit Huijbergen, 2 mei 2024

Prima afgehandeld en snel

Theo uit Oirschot, 2 mei 2024

Erg fijne klantenservicecontact gehad met de Klantadviseusse. Heeft me goed en snel geholpen met verkeerd ingevulde schadevrije jaren door een andere verzekeraar.

Arno uit Breda, 1 mei 2024

Schade online gemeld en toestemming gekregen voor reparatie. Meer dan 2 maanden moeten wachten voordat schadebedrijf tijd had, maar daarna uitstekend hersteld. Rekening door verzekering voldaan, had hier geen omkijken naar. Al met al zeer tevreden over verzekering en schadeafhandeling.
Gezien de grote schade had ik wel meer communicatie verwacht. Kreeg geen idee over de stand van zaken met het verhalen van de schade op de tegenpartij, die door rood moet hebben gereden. Ook van de politie geen commentaar, terwijl de weg volhangt met camera's op plek van ongeluk.

Herman uit Monnickendam , 1 mei 2024

Bedankt voor je uitgebreide toelichting! We zijn blij om te lezen dat je schademelding naar tevredenheid is afgehandeld en dat je auto keurig is hersteld. We waarderen daarnaast je feedback en nemen dit mee in ons verbeterproces.

Vriendelijke groet, Promovendum - 1 mei 2024

Helaas schade gehad. Promovemdum heeft me volledig ontzorgt.

Nicole uit Boekel, 1 mei 2024

Helemaal geen service meer bij promovendum. Altijd maar zogenaamd beter voor het milieu dus geen papieren groene kaart meer. Maar je mag het wel zelf printen bij een printshop.

R uit Rotterdam , 1 mei 2024

Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je niet blij bent met ons besluit om de groene kaart niet langer per papier te versturen. Automobilisten hoeven in Nederland en de meeste andere Europese landen niet verplicht een papieren groene kaart bij zich te hebben. Een digitale versie is bij controle voldoende. Als je het wel print, hoeft het niet per se in kleur meer. Een zwart-wit kopie op wit papier voldoet ook. Om deze redenen versturen wij ze niet meer per post.

Vriendelijke groet, Promovendum - 1 mei 2024

Prima en correct afgehandeld

Henk uit Froombosch, 1 mei 2024

Perfect geholpen door de Verzekeringsadviseur!

Sienna uit Sittard, 1 mei 2024

8,4

Dit is de gemiddelde waardering door Promovendum klanten in de afgelopen 3 maanden. Actueel en transparant.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel: 078 648 13 00

Contact

Chat Bel Mail